Most Rudolf
soutěžní návrh / Praha-Troja / vizualizace Petr Valíček
Hlavní myšlenkou a cílem konceptu je co nejvíce otevřít Královskou oboru Stromovka, opticky ji propojit s Císařským ostrovem a nabídnout možnost trávit čas okolo plavebního kanálu Troja-Podbaba.
Vizuálně přehledné nástupy na most, zrušená bariéru valu, otevřené a zpřístupněné oba břehy. Velkorysý veřejný prostor v předpolí mostu věnuje prioritu pěším a cyklistům, láká k zastavení a odpočinku u kávy.
Elegantní ocelová prostorová křivka mostu se klene přes plavební kanál, nad kterým respektuje podjezdnou výšku 7 m. Mostní konstrukce o rozpětí 33 m je uložena na železobetonové opěry.
Rádi se s Vámi setkáme
Probereme vaše požadavky a ukážeme vám, jak podobné projekty řešíme my.
Chci schůzkuPodobné projekty
Nové železniční nádraží v Adamově u Brna je plně v provozu. Prohlédněte si poslední fotografie hlavní budovy, nástupišť i krásné technické ozdoby, lávky Evy.Adamovské nádraží s lávkou Evou
realizace / Adamov
Při požadované potřebě tří kolejí značící vytíženost tratě jsme se rozhodli pro soumostí dvou mostů. Zásadní výhodou zvoleného řešení je dosažení nepřetržitého železničního provozu, kdy se zcela eliminuje nickolejní provoz.Mosty pod Vyšehradem - 3. fáze
soutěž / Praha
Technická stavba se vpisuje do něžné krajiny Podyjí. Citlivé zacházení s linií a tvaroslovná hra mají v designu mostu hlavní roli. Na bílo-černém pozadí mostu vyniknou sytě žlutá táhla, ztužující prvky a zábradlí. Žlutá, barva slunce, dala mostu jeho jméno.OSKAR
první síťový oblouk na čeké železnici u Břeclavi / spolupráce s EXprojekt