OSKAR
první síťový oblouk na čeké železnici u Břeclavi / spolupráce s EXprojekt
Unikátní ocelový železniční mezi Břeclaví a Vídní. Délka mostu 129,9 m. Délka ocelové konstrukce 101 m. Výška ocelové konstrukce 15,64 m.
Lehkost a elegance ve vztahu k okolní nedotčené přírodě příhraniční řeky Dyje. To jsou hlavní koncepční myšlenky, ze kterých vychází forma návrhu. Snahou bylo citlivým zasazením a měkkým přechodem spojit oba břehy.
1. síťovaný oblouk na české železnici. Váha 1 ocelové konstrukce 1000 tun. Úhel natočení 41°.
Zásadním prvkem je prodloužení elegantní křivky oblouku do betonových křídel mostu, tím most proporčně snížit a doplněnou spodní křivkou odlehčit výraznou výšku spodního nosníku.
Jedinečná lehkost a křížení táhel zrcadlí rozehrané paprsky slunce na lehce zvlněné hladině řeky které dávají také mostu jméno. Barevné řešení zdůrazňuje hlavní koncepční principy a zároveň napomáhá kontrole mostu.
Rádi se s Vámi setkáme
Probereme vaše požadavky a ukážeme vám, jak podobné projekty řešíme my.
Chci schůzkuPodobné projekty
Elegantní ocelová křivka mostu propojuje Královskou oboru Stromovku s Císařským ostrovem.Most Rudolf
soutěžní návrh / Praha-Troja
Při požadované potřebě tří kolejí značící vytíženost tratě jsme se rozhodli pro soumostí dvou mostů. Zásadní výhodou zvoleného řešení je dosažení nepřetržitého železničního provozu, kdy se zcela eliminuje nickolejní provoz.Mosty pod Vyšehradem - 3. fáze
soutěž / Praha
Studie lávky Evy představuje soudobou inženýrskou stavbu respektující génia loci industriálního města Adamov, do kterého je zasazena.Eva
Adamov