Mosty pod Vyšehradem - 2. fáze
soutěž / Praha
Velkým benefitem urbanistického řešení je vytvoření nových městských prostor. Zvednutí původních kamenných kleneb viaduktu umožňuje umístění obchůdků, díky zvýšení nivelety kolejiště je zajištěn dostatečný podjezd pro tramvaje na Rašínově nábřeží.
Zásadním momentem návrhu je odstranění pilířů na obou březích Vltavy. Absencí pilířů jsme docílili změn dosud stísněných míst na otevřenou a prostornou zónu pro pěší a cyklisty s otevřeným pohledem na řeku.
Jemné vyklenuté linie oblouků a půdorysně rozvlněné lávky pro pěší tvoří novou ikonu v náhrdelníků mostů přes Vltavu.
Zásadním momentem návrhu je odstranění pilířů na obou březích Vltavy, díky kterému se obě náplavky velkoryse otevřou a uvolní.
Vynechání pilíře na smíchovském břehu dá-vá vzniknout velkorysé promenádě na náplavce.
Rádi se s Vámi setkáme
Probereme vaše požadavky a ukážeme vám, jak podobné projekty řešíme my.
Chci schůzkuPodobné projekty
Elegantní ocelová křivka mostu propojuje Královskou oboru Stromovku s Císařským ostrovem.Most Rudolf
soutěžní návrh / Praha-Troja / vizualizace Petr Valíček
Při požadované potřebě tří kolejí značící vytíženost tratě jsme se rozhodli pro soumostí dvou mostů. Zásadní výhodou zvoleného řešení je dosažení nepřetržitého železničního provozu, kdy se zcela eliminuje nickolejní provoz.Mosty pod Vyšehradem - 3. fáze
soutěž / Praha
Železnice je od počátku vzniku zásadní spojovatelkou, ale i výraznou dělící linií měst. . Současný stav železničního soumostí a jeho okolí je v neutěšeném stavu. Naší ambicí je soudobým stavebním řešením, přístupem a formou tento negativní stav natrvalo vyřešit.Mosty pod Vyšehradem - 1. fáze
soutěž / Praha